Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na…
Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou.…
Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call…
Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl podtitul nedávného diskusně-…
I když spojení slov angažovanost zaměstnanců zní v češtině poněkud pejorativně, jeho anglický…
Z nedávného průzkumu HR-monitor vyplynulo, že pravidelné hodnocení zaměstnanců provádí přes tři…
Systémy hodnocení výkonnosti zaměstnanců jsou velmi často špatně vytvořeny a spíše než jako nástroj…
V call centrech bývá horko i v zimě, natož uprostřed léta. Spolu s tím, jak stoupá teplota, klesá…
Většina článků na téma zvyšování angažovanosti zaměstnanců informuje o žalostných výsledcích různých…