Novinky z IT

Jak se změní nábor do deseti let?

Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na…

Přínosy a úskalí pravidelného hodnocení zaměstnanců

Co nám má přinést pravidelné hodnocení? To je otázka, kterou si musíme položit před jeho tvorbou.…

Proč odcházejí zaměstnanci call center?

Vysoká fluktuace zaměstnanců patří k tradičním problémům call center. Podle britského serveru Call…

Konference přinesla případové studie na téma zákaznické orientace uvnitř firmy i navenek

Zákaznická orientace jako součást strategie HR i managementu. Tak zněl podtitul nedávného diskusně-…

Desatero angažovanosti zaměstnanců pro vaše manažery

I když spojení slov angažovanost zaměstnanců zní v češtině poněkud pejorativně, jeho anglický…

Hodnotíte pravidelně zaměstnance? A je to poznat na jejich výkonu?

Z nedávného průzkumu HR-monitor vyplynulo, že pravidelné hodnocení zaměstnanců provádí přes tři…

Pár rad pro hodnocení zaměstnanců

Systémy hodnocení výkonnosti zaměstnanců jsou velmi často špatně vytvořeny a spíše než jako nástroj…

Letní tipy pro zvýšení motivace v call centrech

V call centrech bývá horko i v zimě, natož uprostřed léta. Spolu s tím, jak stoupá teplota, klesá…

5 každodenních otázek o angažovanosti

Většina článků na téma zvyšování angažovanosti zaměstnanců informuje o žalostných výsledcích různých…

Výpis 253261 z celkem 578