Novinky z IT

Naučte se přijímat kritiku

Přijímání kritiky je důležitou součástí vůdcovství. Řada vůdců ji však přijímat neumí. Kdyby…

Jak si zapamatovat jména

Zapamatování jména zákazníka může pomoci zlepšit prodej vašich produktů či služeb. Řada lidí má však…

Průvodce komunikací v období změn

Když se firma chystá na nový projekt nebo jen usiluje o změnu zavedených procesů, nevyhnutelně se…

Jak na obchodní dárky

Obchodní dárky mají sloužit určitému účelu poděkování zákazníkům, upevňování vztahů nebo podpoře…

Manažerská rétorika

Zvládnutí zásad komunikace je nezbytnou součástí manažerské práce. V USA nebo Británii je proto…

Kritické vůdcovské dovednosti - 2. část

Vůdcům by nemělo chybět osm základních dovedností. Tyto dovednosti určilo americké Centrum pro…

Čtyři pasti obchodní vážnosti

Past touhy po záhadnostiTechnické termíny jsou prázdnými kaloriemi obchodní komunikace. Týká se to…

Přilákejte klienty na vizitku

Řekněme, že jste právě nastoupili do nové funkce. Setkáte se s významným potenciálním klientem a…

Na cestě k asertivitě

Něco děláte a potřebujete pomoc druhého člověka. Můžete o ni požádat, vyžadovat ji nebo sedět a…

Výpis 16211629 z celkem 2140