Novinky z IT

Přilákejte klienty na vizitku

Řekněme, že jste právě nastoupili do nové funkce. Setkáte se s významným potenciálním klientem a…

Na cestě k asertivitě

Něco děláte a potřebujete pomoc druhého člověka. Můžete o ni požádat, vyžadovat ji nebo sedět a…

Jak vybírat obchodní dárky

Dárky, které vybíráte pro své obchodní partnery, o vás mnohé vypovídají. Ukazují, jak své partnery…

Jak vést dialog se zaměstnanci

Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš…

Několik rad pro oběd s klientem

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…

Komunikace je základ

Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…

Nerozhodnost škodí

Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v pracovním i osobním životě.…

Berte obchod osobně

Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním…

Čas vypnout mobilní telefon

Dva nedávné průzkumy společnosti NFI Research, které proběhly mezi manažery na území Spojených…

Výpis 16121620 z celkem 2124