Novinky z IT

Nasloucháním k lepší kariéře

Máte dobré vzdělání a odborné znalosti, pracujete pilně a…

3 kroky k hladšímu zavádění změn

Většina manažerů ví, jak obtížné je zavádět organizační…

Mladý šéf nemusí být pohroma

Stále častěji se stává, že starší zaměstnance řídí…

Základy efektivní práce s hlasem

Lidský hlas dokáže vyjádřit širokou škálu významů a emocí. Patří k důležitým součástem neverbální…

Naslouchání nemusí být překážkou

Naslouchání je velmi důležitou komunikační strategií, zároveň v&…

Nebojte se asertivity

Každý, kdo zná každodenní schůzky a interakce s kolegy či zákazní…

Kdy a jak kritizovat nadřízené

Nedávná veřejná kritika administrativy amerického prezidenta Obamy z &…

Umíte se omluvit?

I těm nejlepším a nejvýkonnějším zaměstnancům se někdy může st&…

Umíte jednat s nepříjemnými lidmi?

Pan Nepříjemný může být váš šéf, zákazn&…

Výpis 13241332 z celkem 2124