Novinky z IT

Jak na nečekanou kritiku

Přijmout jakoukoli kritiku je obtížné. Nejnáročnější je to v&…

Konflikty řešte co nejdříve

V každém týmu nastávají konfliktní situace. Právě…

Telekonference efektivněji

Rostoucí potřeba snižování nákladů, ale i globální roz&…

5 kroků k efektivnější krizové komunikaci

Žádná firma se nevyhne krizovým situacím. Je proto na místě sezn&…

Odmítnutí nemusí bolet

Umět říci „ne“ patří ke stěžejním manažerským dovednostem.…

Jak říkat obtížné věci

Sdělovat obtížné věci, ať už soukromě, nebo širšímu publiku, nen&…

Jak říci „ne“

Říci nadřízeným, že nemůžete přijmout další odpovědnost nebo…

Naslouchat jako profesionál

Schopnost naslouchat druhým patří ke klíčovým předpokladům úspě&…

Jak komunikovat s negativními lidmi?

První rada zní omezit kontakt na minimum, snažit se negativním lidem zcela…

Výpis 13151323 z celkem 2124