ITIL 4 Intro™

Základní info

Přestavení kurzu ITIL4 Intro

ITIL4 Intro je doslova evolucí v oblasti IT Service Managementu. Zvládne i ty nejnáročnější IT projekty a manažerské výzvy v dobách agilního řízení, cloudových služeb a digitalizace. ITIL 4 framework je výkonný, agilní a podporuje standardy jako je DevOps, Lean IT a přitom si nechává to nejlepší z "best practice" IT Infrastructure Library.

Cílová skupina

  • CIO
  • IT & Change Managers
  • Agile / Waterfall Project Managers
  • Manažerům zodpovědným za smlouvy a SLA
  • Enterprise Architekti, IT Consultant, Development

Cíle kurzu

  • V čem se liší od ITIL v3?
  • Co přináší 7 klíčových principů ITIL 4?
  • Proč potřebujete SVS (Service Value Chain)?
  • Jaké benefity přináší 4 dimenze IT Service Managementu?
  • Proč má smysl investovat do školení, upgradu metodiky a certifikace ITIL 4

Přínosy

S novou metodikou IT Service Managementu získáte komplexní IT / Digital / Operation framework, kterým vyřešíte dodávku i provoz jakýchkoliv produktů a služeb. 

ITIL 4 Update je něco, co povznese vaše IT oddělení na nový strategický level. Pomocí nových 7 Principů, Service Value Chain a dalších novinek si získáte a upevníte klíčovou roli v byznysové i strategické úrovni organizace. Po absolvování tohoto úvodu budete novou verzi chtít.

Certifikace

ITIL® Intro™ (Certificate of Attendance) vydaný ATO (Accredited Training Organisation) TAYLLORCOX potvrzuje absolvování základního manažerského kurzu, pod vedením certifikovaného trenéra.

  • Bez certifikační zkoušky
  • Váš první ITIL 4 certifikát
  • Manažerský úvod do IT Service Managementu s metodikou ITIL 4 (update)
  • Tento kurz je nepovinný a můžete rovnou absolvovat navazující ITIL 4 Foundation

ITIL 4 Intro™

Vybraný termín:

10.5.2024  Praha 1

Cena
0 Kč + 21% DPH

Termíny kurzu

Praha 1
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a deset ? Součet zapište číslicemi.