Navrhování | Písmo | Výtvarné techniky a technologie | Výtvarná příprava | Figurální kresba | Výpočetní technika | Počítačová grafika | Marketing a management.
Český jazyk – rétorika a stylistika, Anglický jazyk, Dějiny výtvarné kultury, Právo, Teorie a dějiny reklamy, Masmédia, Aktuální otázky reklamy, Estetika, Etika, Marketingová komunikace, Reklamní texty, Aplikovaná psychologie.
Výuka je zpočátku zaměřena na nalezení adekvátního vizuálního výrazu k danému tématu. Jde o vystižení podstaty věci. Studenti se průběžně seznamují také s kompozičními, typografickými a hierarchickými pravidly. Studenti se naučí vyjadřovat se grafickou zkratkou a vytvářet hodnotné a jasně čitelné znaky. Později se studenti naučí vytvářet logotypy, celé systémy firemní korporátní grafiky a navrhovat a obhájit koncept celorepublikové reklamní kampaně. Dalšími úkoly jsou časopisecký a knižní design.
Písmo je hodnotou estetickou, výrazem tvárnosti a vkusu. Znalost tvarů písma a jeho užití je zvláště důležitá pro grafické obory. K tvorbě písma je nezbytný smysl pro kresbu a cit pro linii. Studenti se naučí zručnosti při tvorbě i samostatnému výtvarnému vyjádření pomocí písma. Budou také schopni použít písmo jako doplňující grafický projev, stejně jako využít písmo jako samostatné grafické dílo.
Výtvarnou přípravu, programy Creative Suite 4 Design Premium, Photoshop, Illustrator, InDesign, program 3D Blender.
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Reklamní fotografie
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Strategie a obchod
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Výstavnictví
Klíčová slova: vyšší odborná, reklama, grafika, pomaturní studium
Denní tříleté vzdělávací studium v programu Reklamní grafika
Praha Pošepného nám. 2022 148 00 Praha 11 Upřesnující informace k termínu
česky