Novinky z IT

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)

Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?

Jak řídit marketing malých a středních podniků v globálním prostředí (I. díl)

Podnikání malých a středních podniků v současném globalizovaném světě doznává značných změn.…

Jeden, nebo raději více dodavatelů? (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že když lze úkoly snadno oddělit, je obvykle lepší najmout si na ně…

Jeden, nebo raději více dodavatelů? (1/2)

Když je třeba postarat se o důležitý projekt, který je pro zásadní pro váš byznys, je lepší najít…

Nejčastější mýty o řízení projektů

To, že má někdo napsáno na vizitce Project Manager, zdaleka neznamená, že vede nějaký projekt.…

Když firma roste aneb Poučme se z nezdarů

Když firma roste, některé věci přestávají fungovat jako dřív. Mění se procesy, nábor zaměstnanců,…

Americký kouč Brandon Brown představil v Praze nástroj trvalého zlepšování prostřednictvím Kata

Nefunguje vám stávající systém zlepšování vašich procesů?Potýkáte se se stále stejnými problémy?…

Strategie (2/2): Zavádění do praxe

V předchozím článku jsme viděli, že identifikace aktuálních příležitostí a rozhodnutí, jak těchto…

Strategie (1/2): Strategické plánování

Přizvání ke strategickému plánování je vzrušující příležitost, ale může to být trochu velké sousto.…

Výpis 6472 z celkem 476