Novinky z IT

4 principy pro lepší integritu

Jako profesionálové jsme zvyklí odhadovat, co asi přijde. Někdy ale kvůli tomu přestáváme myslet na…

Kritika? Sem s ní!

Negativní zpětná vazba vyvolává pocit nejistoty a někdy i strach. Vnímáme ji totiž intenzivněji než…

Omlouvám se, ale...

Manažeři již dnes dobře vědí, že omluva není slabost. Naopak může výrazně pomoci do budoucna. Když…

Prodávat musíte hodnotu, ne cenu

Prodávat hodnotu znamená, že svému zákazníkovi nabídnete hodnotu. Vaši zákazníci totiž kupují to, co…

Měníme styl top manažerů: Efektivní lídři kopou za tým (2/2)

V předchozím článku jsme zjistili, že mnozí top manažeři nerozumějí sami sobě a často si vůbec…

Kdo by se networkingu bál: Je mnoho cest jak na to

Budování sítě kontaktů je součástí každého byznysu. Internet networking značně usnadňuje. Někteří…

Co děláte špatně, když vás tým neposlouchá?

Proč mě neposlouchají? Vždyť jsem jim to vysvětloval... posteskne si nejeden manažer poté, co…

Vaše značka a udržení zákazníků: Na očekáváních záleží

Americký řetězec velkých diskontních obchodů WalMart, který je známý svým důrazem na levnější zboží,…

Tipy na lepší prezentaci inspirované TED talks

Úspěšná prezentace není o tom, udělat všechno dokonale. Je to o tom, být připraven a otevřeně něco…

Výpis 595603 z celkem 2154