Novinky z IT

8 tipů, jak vytvořit autentickou značku zaměstnavatele v online prostředí

Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších…

Deset špatných návyků ve vedení lidí

Organizace nikdy nemůže být lepší než její lidé. Pokud nejsou dobře vedeni, těžko dosáhnete kýžených…

Chcete, aby vaše slova brali druzí vážně? Naučte se adekvátně komunikovat

Na pracovišti často dochází ke komunikačním poruchám a nedorozuměním. Někteří zase mají pocit, že se…

Kancelářská politika: Jak tuhle hru správně hrát?

Na kancelářské politice záleží. Pokud si myslíte, že můžete v práci uspět, aniž byste se naučili…

5 principů adaptivního leadershipu

Lídři čelí nepředvídatelnosti, nedokonalým informacím, mnoha neznámým a musí rychle identifikovat…

Přesvědčte zaměstnance, aby vám důvěřovali

Fluktuace je často přímým důsledkem špatného vztahu mezi zaměstnancem a jeho přímým nadřízeným.…

Kdy je vhodné komunikovat emotivně? Záleží na národnosti

Mnoho výzev na pracovišti souvisí s kulturními rozdíly, které obecně popisujeme jako neutrální…

5 tipů, jak se ihned zbavit stresu z prezentování

Nikdo, možná až na pár unikátních výjimek, nemá rád prezentace. Někteří lidé prostě skrývají své…

Co přiměje vaše klíčové zaměstnance, aby ve firmě zůstali?

Ty nejlepší talenty je těžké najít, a ještě těžší je udržet. Co tedy můžete udělat pro to, abyste je…

Výpis 208216 z celkem 2130