Novinky z IT

Odmítnout lze i ředitele

Na vážně míněnou žádost se těžko říká ne, a o to hůře se odmítá žádost vznesená šéfem firmy. Autor…

Vedoucí pracovník by měl podporovat mezilidské vztahy v týmu

Každý vedoucí pracovník by se měl snažit o to, aby všichni jeho podřízení vzájemně spolupracovali a…

Psychoterapie pomáhá vedoucím pracovníkům nalézt psychickou rovnováhu

Když selže komunikace v podniku a mezilidské vztahy se vyhrotí, nastávají problémy. Vedoucí…

Ke strategii správy znalostí musí přispívat všichni zaměstnanci

Každé vytváření a implementace strategie v rámci organizace je složité. Zvláště jedná-li se o…

Interpersonální dovednosti jsou pro úspěch organizace klíčové

Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu také interpersonální…

Správa znalostí, znalostní organizace a odborníci v oboru znalostí

Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti. Dále poskytuje firmám…

Správa a sdílení znalostí musí vycházet z vnitřní motivace lidí

Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci chápou potřebu sdílení…

Konkurenční zpravodajství - legální špionáž

Konkurenční zpravodajství by se dalo s trochou nadsázky přirovnat ke špionáži, s tím rozdílem, že je…

Jak správně zvládat informativní telefonní hovory

Informativní telefonní hovor pracovníka personální společnosti s potenciálním klientem (ozn. OBEC)…

Výpis 21072115 z celkem 2124