Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží,…
Cestování je velice nákladné, ale v obchodě se jeho využití zdá být nezbytné. Do jisté míry lze však…
Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést firmu, přijímat nové…
Odborníci se shodují na tom, že jednou s nejdůležitějších manažerských dovedností, které jsou…
Jistě si všichni vzpomeneme na pravidla, která nám vštěpovali rodiče. Nemluv s cizími lidmi. Nehraj…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace k rozvoji vedoucích…
Hledání nových manažerů jednotlivých oddělení probíhá mnohdy metodou pokus-omyl. Statistiky tvrdí,…
Všechny problémy v zaměstnání jsou obvykle způsobeny nedostatky ve vzájemné komunikaci. Článek se…
Kvalita osobnosti se pozná mimo jiné i podle toho, jak umí snášet kritiku. Kritika se nevyhne nikomu…