Novinky z IT

Autentický podnik - otázka čestného přístupu

Autenticita v obchodním světě znamená být realistický, upřímný, opravdový a čestný. Je však možno…

Vyšetřování etických konfliktů na pracovišti

Vyšetřování událostí kolidujících se zákonem, etikou či morálkou ve firmě je poměrně komplexním…

Jak dosáhnout kladného vlivu na své okolí

Ať již úmyslně nebo nevědomky, každý z nás zanechává svůj otisk v tomto světě a ovlivňuje lidi, s…

Diplomat, nebo hrubián?

Jenom jsem chtěl být upřímný, přistihli jste se někdy při tom, jak vyslovujete právě tato slova, jež…

Uvědomělá komunikace a její přínosy

Některých společnosti uplatňují pro zlepšení komunikace v rámci organizace například zaměstnanecké…

Komunikační středisko pro krizové situace

Zatímco dříve nebyla komunikace s médii v určitých průmyslových odvětvích tak organizovaná, dnes je…

Jak zvládnout úlohu posla špatných zpráv

Asi není nic těžšího než konfrontovat svého nadřízeného se špatnou zprávou například že náklady na…

Jak se stát vynikajícím posluchačem

Mnoho nedorozumění a problémů v interpersonálních vztazích způsobuje právě neschopnost naslouchat.…

Obchodní e-maily: prokletí nebo geniální vynález?

Pomocí elektronické pošty můžete docílit efektivnější komunikace. Je však třeba vědět, co vám v…

Výpis 19992007 z celkem 2148