Novinky z IT

Když budovat kontakty, tak s jasným cílem

Budování profesionálních kontaktů je důležitou součástí kariéry. Než se však vypravíte na…

Sedm kroků k úspěšnému zapojení zaměstnanců

Znají zaměstnanci vaše jméno? Vědí, proč existuje vaše organizace? Pokud si na tyto otázky odpovíte…

Jak se stát úspěšným vyjednavačem

Vyjednávání může být záležitostí obchodu se zákazníky, ale i běžné komunikace se zaměstnanci.…

Vůdcovství směrem nahoru

Vůdcovství závisí na schopnosti přesvědčit. Musíte dát lidem důvod, aby věřili tomu, za čím stojíte…

Kdy nekomunikovat e-mailem?

Díky e-mailu by manažeři teoreticky mohli pracovat celé dny bez toho, aby se s někým setkali tváří…

Porada není divadlo jednoho herce

Porady většinou ničeho nedosáhnou, dominuje-li diskusi jeden člověk. Jak se toho vyvarovat? -…

Komunikační dovednosti pro lídry a manažery

Lídři a manažeři potřebují rozdílné dovednosti. V určitých směrech se sice překrývají, přesto však…

Kdy držet jazyk za zuby?

Vůdcové si často myslí, že usilují o zlepšování kvality myšlenek druhých. Ve skutečnosti se však jen…

Jak zlepšit osobní kouzlo

Stalo se vám někdy, že jste se cítili být jen napůl součástí…

Výpis 13601368 z celkem 2124