Novinky z IT

Dobrý manažer musí umět řešit i nepříjemná témata. Zde jsou tipy, jak na to

Manažer tu není jenom od toho, aby svůj tým vedl v době, kdy se vše daří a kdy nepanují žádné…

Jak se naučit vyjednávat a odcházet z každého jednání jako vítěz?

Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…

6 komunikačních triků inspirativních lídrů

Co dělá lídra skutečně úspěšným? Především je to schopnost inspirovat lidi okolo sebe a motivovat…

Když mluvíte s podřízenými, dávejte si pozor na svoji řeč těla

Dobrý a efektivní vedoucí týmu musí mít především skvělé komunikační dovednosti. Tím nemyslíme jenom…

Jak si okamžitě získat sympatie kohokoliv, s kým mluvíte?

Každý úspěšný manažer musí umět budovat hodnotné a pozitivní vztahy. A to jak se svými podřízenými,…

Čtyři tipy, jak udělat dobrý první dojem

Ať už jste dlouholetým týmovým lídrem nebo teprve aspirujícím manažerem, pro vaší kariéru a další…

Jak se stát skutečně inspirativním lídrem a motivovat své podřízené?

Jedním z klíčových úkolů jakéhokoliv týmového lídra je motivovat své podřízené. A to nejenom čistě…

Jak znít jako větší profesionál? Naučte se nepoužívat vycpávková slova

„Hm“, „jakoby“, „takže“, „prostě“, „ééé“. Takhle mohou znít vycpávková slova, kterými mnoho lidí v…

Pět frází, které vám pomohou získat si důvěru podřízených

Jakýkoliv tým může pracovat efektivně jenom tehdy, když mají jeho členové důvěru ve své vedení. A…

Výpis 118126 z celkem 2129