Novinky z IT

Co chybí vaší prezentaci?

Jednou z cest, jak propagovat vaši organizaci, vaši práci nebo vás jako osobnost jsou veřejná…

7 kroků k zdravé manažerské asertivitě

Každý manažer musí být asertivní, nikoli však do té m&…

Jak vypadat profesionálně na videu

Jen pomocí Skype lidé protelefonují 300 miliard minut ročně, z nichž polovina…

Berte konflikty jako příležitosti

Žádný lídr se nevyhne konfliktům na pracovišti. I kdyby se o to…

Desatero aktivního naslouchání

Schopnost naslouchat dává lidem, s nimiž komunikujeme najevo, že si jich váž&…

Jak se lépe rozhodovat

Dobrý manažer se musí umět rozhodovat, což znamená také umět riskovat…

Co neříkat zaměstnancům?

Říkat zaměstnancům věci, které jim nijak nepomůžou, je velmi jednoduché. Hor&…

Jak se stát dobrým facilitátorem

Facilitátor neboli odborník na vedení diskuse má za úkol ř&…

Předpoklady úspěšného řízení směrem nahoru

„Manage up“ neboli řídit směrem nahoru znamená převzít iniciativu…

Výpis 12071215 z celkem 2124