Jelikož marketéři i spotřebitelé budou mít letos omezené rozpočty, čekají nás delší prodejní cykly,…
Spolu s tím, jak se objevuje více údajů o používání Internetu v loňském roce, se ukazuje, že on-line…
Některé firmy dělají tu chybu, že se snaží do svých e-mailových newsletterů dostat co nejvíce…
Dobrý obchodní dopis nebo jiná forma elektronického představení je efektivním způsobem, jak se…
Aby mohly být e-mailové marketingové zprávy úspěšné, musejí dojít do schránek příjemců.…
Podle nové studie marketingové společnosti Epsilon přibývá velkých značek, které zvyšují své…
Sociální server MySpace se snaží oslovit malé firmy snovou nenákladnou samoobslužnou aplikací pro…
Marketing pomocí on-line článků není jen efektivní, ale také zadarmo. Proto je populární mezi…
Kvalita obsahu e-mailového newsleteru je obvykle přímo úměrná tomu, jak široce je čten a zda se jeho…