Novinky z IT

Důležitost komunikace a zpětné vazby

Zásadní úkol pro manažery představuje efektivní a pravidelné poskytování zpětné vazby zaměstnancům.…

Nebojte se kritiky, můžete z ní těžit

Slovo kritika vzbuzuje negativní asociace, přesto není kritika jako kritika. Konstruktivní kritika…

Jak měřit výkon náboráře?

Jak úspěšný jste jako náborář? Zdá se, že téměř každá profese má standardní způsoby měření výkonu.…

Motivace zaměstnanců po propouštění

Vaše firma prošla bolestivým procesem snižování stavů. Management poskytl služby v oblasti…

Motivace je především komunikace

Všechny firmy se potýkají s otázkou morálky svých zaměstnanců. Mezi nejčastější důvody nízké morálky…

Využijte kritiku jako motivaci

Možná si do dneška pamatujete na učitele, profesora, nepřítele nebo kohokoli, kdo vás urazil,…

Co by lídři měli znát o neúspěchu

To, jak lidé reagují na neúspěch může odhalit více, než jejich reakce na úspěch. Podle odborníků…

Globální motivační programy

S tím, jak vyzrává motivační proces, se firmy snaží vzdálit od regionálních programů a expandovat do…

Jak cenný jste pro vaši společnost?

Snažíte se spíše v práci manažerovi podlézat, nebo klidně na schůzce a přede všemi řeknete, že si…

Výpis 379387 z celkem 578