Novinky z IT

Synchronní a asynchronní e-learning

Dříve, než se kdokoli začne hlouběji zajímat o e-learningové strategie, měl by vědět, že se tato…

Vytvořte si vlastní e-learningovou strategii

Vlastní e-learningové strategie již vyvinulo mnoho podniků s větším či menším úspěchem. Ze…

Strategie a učení versus snižování stavů

Na první pohled se může zdát, že ve světě, kde se každoročně propustí přes několik miliónu lidí není…

Abeceda e-learningu

Ve společnosti, jejíž živou vodou jsou informace není nic důležitějšího než učení. Výukové metody…

Firemní kultura a e-learning

Aby mohla být e-learningová strategie úspěšná, musí se opírat o pět základních faktorů: obsah,…

Uživatelská rozhraní výukových programů 4: Uživatelská kontrola

E-learning je specifická učební metoda. Student je však vždy student, učí se tedy nejlépe, nabízí-li…

Uživatelská rozhraní výukových programů 2: Uživatelské ovládání programu

Kvalitní výukový program nenechává uživatele v nečinnosti. Naopak ho prostřednictvím uživatelského…

Uživatelská rozhraní výukových programů 1: Stimulace paměti

Lidský mozek je inteligentnější než počítač, s pamětí je to však naopak. Výukové programy je proto…

E-learningový tým: Kdo? Co? Jak? Proč?

Doba, kdy implementaci e-learningových programů řídila jediná osoba je nenávratně pryč. Úspěšné…

Výpis 262270 z celkem 288