Novinky z IT

Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)

Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?

Jak poznat, kdy je čas opustit nápad na podnikání

V určitém okamžiku váš podnikatelský záměr buď zafunguje, nebo ne. Když fungovat nebude, musíte to…

Growth hacking není jen pro startupy: Zaveďte strategii rychlého učení

Growth hacking je využíván během celé cesty zákazníka. Cílem je přijít s produktem nebo nápadem,…

Investice s pozitivním dopadem (1/2): Investiční spektrum

Investovat s pozitivním společenským dopadem znamená, že jeden z cílů dané investice je smysluplná…

Jeden, nebo raději více dodavatelů? (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že když lze úkoly snadno oddělit, je obvykle lepší najmout si na ně…

Jak zvolit styl vedení (2/2): I autokratický leadership může být správný

Lidé, kteří jsou povýšeni z člena týmu na vedoucí pozici, nemusejí být vždy charismatičtí. Vedoucí…

Jak zvolit styl vedení (1/2): Dva základní typy leadershipu

Většina kvalifikované práce probíhá v týmu. Práce v týmu však může být obtížná. Někteří kolegové se…

Mikromanagement vs. zmocnění (2/2): Jak zmocnit zaměstnance k samostatnosti

V předchozím článku jsme viděli, proč je mikromanagement nevhodný. Nyní uvidíme, jak v lidech…

Mikromanagement vs. zmocnění (1/2): Co z toho je smrtící pro startupy

Startupy obvykle platí zaměstnancům méně než korporace, které jsou už dobře etablovány. To, co…

Výpis 3745 z celkem 114