Novinky z IT

Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030

Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference …

Manday.it 2019 – jak řídit a spravovat IT účelně

COBIT, ITIL, DevOps jsou novodobá zaklínadla IT managementu. A jsou to užitečné nástroje, pokud se…

Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…

Konferenční prostory Centrum Babylon - už nebudete chtít jinam

Eventy či konferenční akce mají předem stanovený konkrétní cíl, který se snaží všechny firmy…

New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace

Společnost New Horizons Praha zařadila do své nabídky nová certifikační školení Microsoft Azure…

Povzneste své firemní akce do výšin v hotelu ERMI! Profesionální služby v jedinečném prostředí

Pokud vyhledáváte pro své firemní akce klidné prostředí obklopené přírodou, pak je tu pro Vás ERMI…

S mocným nástrojem XML na poli výměny informací

XML, neboli eXtensible Markup Language, je rozšiřitelný značkovací jazyk vyvinutý především pro…

Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců

„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…

HR klub partners: Jak se firmy potýkají s nedostatkem pracovních sil a jaká mají řešení?

Zůstat v práci přesčas, nebo jít pracovat o víkendu či ve svátek je pro řadu zaměstnanců velkým…

Výpis 127135 z celkem 379