Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL® 4 Acquiring & Managing Cloud Services + zkouška (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Tento kurz poskytne účastníkům osvědčené postupy, jak používat služby nabízené cloudem, identifikovat výhodnost cloudu a využívat cloud. Umět řídit rizika v cloudu a dosahovat požadovaných obchodních výsledků. Cílem je poskytnout účastníkům praktické dovednosti a znalosti potřebné k vytvoření, sladění a integraci klíčových konceptů rámce ITIL na cestě cloudového spotřebitele.

Tento kurz Vám pomůže:


  • analyzovat dostupná řešení a potenciální přínosy pomocí přístupu neutrálního vůči dodavateli,

  • efektivně identifikovat, vybrat a poskytovat optimalizované cloudové služby,

  • usnadnit spoluvytváření hodnot prostřednictvím úspěšného nákupu a integrace cloudových služeb při použití rámce ITIL 4,

  • přijmout uživatelskou cestu komplexního nákupu cloudu zaměřenou na zákazníka.




Akreditované školení ITIL® 4 Acquiring & Managing Cloud Services (včetně certifikačních zkoušky) zajišťuje KEY Trainings (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Cíle kurzu


  • Poskytnout kandidátům osvědčené postupy, jak používat možnosti nabízené cloudem k identifikaci a využívání příležitostí, řízení rizik a dosahování požadovaných obchodních výsledků.

  • Poskytnout kandidátům praktické dovednosti a znalosti potřebné k vytvoření, sladění a integraci klíčových konceptů rámce ITIL na cestu cloudových spotřebitelů.

Určeno pro


  • Cloud architekti a cloud konzultanti

  • Manažeři nákupu zvažují pořízení cloudových služeb

  • Jednotlivci pokračující v cestě v řízení služeb

  • Manažeři a začínající manažeři ITSM

  • Manažeři všech úrovní, kteří se podílejí na utváření směru a strategie nebo na rozvoji neustále se zlepšujícího týmu

  • Stávající držitelé kvalifikace ITIL, kteří si přejí rozvíjet své znalosti

Obsah kurzu

Úvod

  • Co je to cloud?

  • Historie cloudu

  • Typy cloudových řešení

  • Rozhodnutí o využití cloudových služeb

  • Cloud jako klíčová součást digitální strategie

  • Role cloudových služeb v digitální transformaci

  • Cloudové služby a cíle udržitelnosti

  • Řízení


Průzkum: Může organizace těžit z cloudu?


  • Pochopení role cloudu ve strategii

  • Nastavení strategického rozsahu

  • Strategické umístění cloudu

  • Hodnota: výsledky, náklady a rizika

  • Formulování počáteční cloudové strategie


Zapojení: Setkání s poskytovatelem cloudu


  • Pochopení prostředí CSP

  • Typy služeb, které je třeba zvážit

  • Definování požadavků na cloudové služby

  • Žádost o informace a důkaz koncepce

  • Provádění hodnocení připravenosti na cloud

  • Spolupráce s poskytovateli cloudových služeb

  • Kontrola cloudové strategie a požadavků na cloudové služby


Nabídka: Výběr správných služeb a poskytovatele


  • Stanovení požadované minimální návratnosti investice

  • Komunikace požadavků

  • Žádost o nabídku

  • Kontrola návrhů

  • Stanovení návratnosti investic navrhovaných cloudových služeb

  • Definování a komunikace obchodního případu pro cloudové služby


Dohoda: Vyjednávání a plánování


  • Domlouvání a plánování spoluvytváření hodnot

  • Vyjednávání a odsouhlasení cloudové služby

  • Smlouvy o cloudových službách

  • Model sdílené odpovědnosti

  • Mapa rolí a odpovědností

  • Nabíjecí modely


Nasazení: Přesun do cloudu


  • Obecné úvahy

  • Migrace do cloudu jako součást onboardingové iniciativy

  • Aspekty zabezpečení a souladu


Spoluvytváření hodnot


  • Vyrovnání provozního modelu

  • Mapa spoluvytváření hodnot pro cloud

  • Ovladače spoluvytváření hodnoty v praxi

  • Řízení optimalizace spotřeby cloudových služeb

  • Správa kvality cloudových služeb

  • Používání cloudových nástrojů pro spoluvytváření hodnot


Realizace: Měření a zlepšování


  • Udržování sladěnosti provozního modelu

  • VUCA a mapa spoluvytváření hodnot

  • Neustálé zlepšování a mapa spoluvytváření hodnot pro cloud

Studijní materiály

Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.

V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.

Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.

ITIL® 4 Acquiring & Managing Cloud Services + zkouška (CZ)

Vybraný termín:

29.3.2023 –  31.3.2023  Praha

Cena
28 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a osm ? Součet zapište číslicemi.