Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Digitální marketing a používání umělé inteligence s Ondřejem Bačinou (CZ)

Kurzem Vás provede Ing. Ondřej Bačina

Ondřej Bačina je významným expertem a vizionářem v informačních a jiných technologiích, současně působ&…

Základní info

Popis kurzu

Dvoudenní workhop zaměřený na marketing, internetovou propagaci a využití umělé inteligence. Zjistíte, jaké jsou výhody a výzvy AI. Zaměříme se na praktické tipy a nástroje AI, které můžete využít v marketingu.

Seznámíte se s principy rozhodování a chování zákazníků a firem, s fungováním internetové propagace, jejím nastavení, sledováním a vyhodnocením.

Umělá inteligence je velkým tématem dneška a největší využití je aktuálně právě v marketingu. Vysvětlíme si základy fungování umělé inteligence, jaké druhy existují, kde a jak se využívají. Pochopíte výhody i výzvy současných schopností umělé inteligence. Tyto znalosti pak budete umět správně využít v práci.

 

Cíle kurzu

Cílem je zvládnutí základních marketingových pojmů a osvojení marketingového myšlení. Pochopíte zákaznické vztahy a získáte základ pro hlubší studium marketingu. Osvojíte si práci se základními marketingovými postupy a budete umět analyzovat výstupy z marketingových kampaní.

Určeno pro

  • Workshop je primárně určen pro účastníky nedotčené marketingem, ale s ochotou a zájmem do toho oboru proniknout.
  • Dále pak pro zkušené marketéry ochotné se neustále vzdělávat a učit nové věci.
  • Vhodný také pro vyšší a střední management z jiných oblastí než marketing.
Vhodné je mít s sebou vlastní notebook/tablet. 

Obsah kurzu

1. den - Marketing, digitální marketing
Principy rozhodování a chování zákazníků a firem:
  • Základní koncepty rozhodování
  • Faktory ovlivňující rozhodování zákazníků a firem
  • Analýza modelů rozhodování (nákupní procesu zákazníka, strategické rozhodování ve firmě)
Internetová propagace:
  • Principy internetové propagace a digitálního marketingu
  • Formy (reklama na sociálních sítích, PPC reklamy, obsahový marketingu atd.)
  • Praktické ukázky a příklady úspěšných internetových kampaní
Nastavení, sledování a vyhodnocování:
  • Jak nastavit proces (výběr cílového trhu, segmentace publika, tvorba obsahu a kampaní)
  • Jak vyhodnotit účinnost a interpretovat výsledky pro optimalizaci budoucích marketingových strategií
2. den - Umělá inteligence 
Úvod do AI a její role v dnešním světě:
  • Co je umělé inteligence (AI) a vysvětlení jejího významu v současném prostředí
  • Historie a vývoj umělé inteligence, klíčové milníky
  • Diskuse o aktuálních trendech využívání umělé inteligence v různých odvětvích, včetně marketingu
Přehled typů umělé inteligence a jejich aplikací:
  • Základní kategorie - strojové učení, hluboké učení, přirozený jazyk zpracování atd.
  • Příklady aplikací umělé inteligence v marketingu a digitálním prostředí, včetně personalizovaného doporučování, automatizace obsahu, prediktivní analýzy atd.
Výhody a výzvy současných schopností umělé inteligence
  • Výhody - zlepšení cílení, zvýšení efektivity kampaní a zlepšení uživatelské zkušenosti
  • Výzvy - datová bezpečnost, etické otázky a nedostatek odborníků na umělou inteligenci
Praktické ukázky využití AI v pracovním prostředí:
  • Integrace AI do marketingových strategií a kampaní
  • Nástroje pro optimalizaci marketingových procesů
  • Doporučení pro další rozvoj




 

Studijní materiály

Součástí kurzu jsou školící materiály.

Digitální marketing a používání umělé inteligence s Ondřejem Bačinou (CZ)

Vybraný termín:

2.5.2024 –  3.5.2024  Praha

Cena
16 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a deset ? Součet zapište číslicemi.