PUBLIC RELATIONS A KRIZOVÁ KOMUNIKACE - nástroje PR, komunikace s médii a krizová komunikace

Základní info

Cíl
Kurz je určen pracovníkům odd. pro styk s veřejností, marketingovým specialistům, tiskovým mluvčím, majitelům a ředitelům firem, kteří chtějí efektivně podporovat komunikaci své společnosti s veřejností a vlastními zaměstnanci, kteří potřebují zvládat krizovou komunikaci, umět vystupovat v médiích, informovat novináře a zlepšit pozitivní vnímání firmy nebo společnosti, případně zvýšit publicitu ve vztazích s veřejností.

Obsah

  • Vztahy s veřejností - Public Relations
  • Smysl a cíle PR
  • PR agentura versus firemní PR manažer
  • Vztahy s médii - Media Relations
  • Publicita
  • Monitoring tisku
  • Vyhodnocování PR aktivit
  • Krizová komunikace - co je krize, jak ji identifikovat, postup při krizové komunikaci, chyby při krizové komunikaci
  • Proč a jak sdělit něco nepříjemného
  • Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas
  • Základní principy komunikace s médii - kontakt a komunikace s novináři, pravidla pro psaní tiskové zprávy, desatero komunikace s novináři
  • Jak přesvědčit novináře (redaktora) - příprava a průběh rozhovoru, vaše práva, autorizace

Metody a forma výuky
2 denní trénink vedoucí k pochopení úlohy PR a ke zvládání krizové komunikace uvnitř i vně firmy, výklad, komentovaná diskuse, nácvik model. situací, hraní rolí, videotrénink.

PUBLIC RELATIONS A KRIZOVÁ KOMUNIKACE - nástroje PR, komunikace s médii a krizová komunikace

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a dvě ? Součet zapište číslicemi.