EMOČNÍ INTELIGENCE v mezilidských vztazích

Základní info

Úvod
Rozhodující roli v pracovním prostředí přestává hrát pouze pracovní výkon, míra inteligence, vzdělání a zkušenosti odborného typu. Do popředí vstupuje poznání a zvládnutí vlastních možností a schopností, úroveň komunikace s okolím a schopnost prosadit se a realizovat záměry svého týmu a posílit jeho výkonnost - soft skills. Emoční inteligence bývá definována jako "schopnost uvědomovat si vlastní pocity a city a také pocity a city druhých lidí. Na základě tohoto pochopení pak umět motivovat sebe i druhé a také ovládat city uvnitř své osoby i ve vztahu k druhým - budovat partnerské vztahy." . Emoční inteligence je základem potřebným ke zvládnutí komplikovaných komunikačních dovedností.

Emoční trénink je určen všem, kdo se chtějí víc vyznat ve své vlastní osobnosti, zvýšit si sebedůvěru, porozumět sobě a okolí a tím se lépe orientovat v mezilidských vztazích

Obsah

Analýza emocí

  • Analýza emocí
  • Znalost vlastních emocí (schopnost sebeuvědomění)
  • Schopnost zvládání vlastních emocí a její strategie
  • Schopnost motivace sebe sama (volní strategie)
  • Úroveň vnímavosti pro prožívání jiných lidí (empatie)
  • Schopnost existence v mezilidských vztazích (sociální inteligence)

Praktický trénink dovedností

  • Struktura kvalit emoční inteligence
  • Schopnost komunikovat s druhými a motivovat
  • Kompetence v oblasti mezilidských vztahů
  • Trénink nezbytné potřeby kontrolovat emoce v konfliktních situacích,
  • zvyšování odolnosti vůči stresu prostřednictvím pochopení fungování
    zátěžových sil a tlaků
  • využívání rozumu
  • změny negativních návyků a neracionálních postojů

Metody a forma výuky
2 denní workshop - výklad, diskuse a trénink. Důraz je kladen na praktické aplikovatelné poznatky a dovednosti.

EMOČNÍ INTELIGENCE v mezilidských vztazích

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a osm ? Součet zapište číslicemi.