Mistrovství v obchodním jednání s firemními zákazníky - virtuálně

Kurz na míru

Základní info

Svět mezilidské interakce se v posledních letech změnil a změna se nevyhnula ani obchodování. Během pěti setkání se seznámíte s tím, jak navazovat obchodní vztahy v různých situacích. Na základě nových poznatků si vysvětlíme, proč selhávají postupy, které se dříve zdály optimální. Naučíte se praktické postupy a techniky pro jednání i za náročnějších okolností. Zjistíte, jak jednat, abyste si dokázali udržet vlastní hranice. Poznáte, co zvažovat a používat, když potřebujete vyjednávat a co dělat pro to, abyste mohli ovlivňovat druhé bez manipulace. Tréninkem nejdůležitějších dovedností vám otevřeme cestu ke stylu obchodování, který bude v souladu s osobnostní výbavou každého účastníka vzdělávacího programu. 1. Úspěšné obchodní vyjednávání (3 hodiny) V tomto online programu si zopakujeme základní fáze úspěšného obchodního jednání. Seznámíte se s pokročilými technikami odlišení se od konkurence a komunikace užitku nabízeného produktu/služby pro obchodního partnera. Na praktických ukázkách si osvojíte techniky přípravy na úspěšné uzavření obchodní dohody. Součástí tohoto tématu jsou techniky prodeje tváří v tvář i přes telefon 2.Pokročilé techniky kladení otázek (3 hodiny) V tomto online programu se naučíte, jak správně pokládat otázky a „zahrát na správnou strunu” zákazníka. Ověříte si, že mnohem snazší je nechat zákazníka „přesvědčit sám sebe“. Díky správnému principu pokládání cílených otázek se odlišíte od konkurence a zvýšíte tak užitek vámi nabízené služby či produktu pro zákazníka. 3. Zvládání námitek (3 hodiny) Tento online program je zaměřen na základní a pokročilé techniky zvládání námitek. Na praktických příkladech si osvojíte techniky, jak „překonat“ základní námitky na cenu, dostupnost a podmínky, a jak si poradit s „falešnými“ námitkami typu „musím si to rozmyslet“, „musím se poradit“ apod. 4.Obchodní jednání v B2B obchodu a jeho specifika (3 hodiny) Tento online program je zaměřen na vyjednávání s nákupčími, technickými pracovníky, manažery či majiteli firem. Dozvíte se, jaká jsou specifika úspěšného jednání a jak tato specifika využít ve svůj prospěch. Jednotlivé obchodní techniky si budete moci procvičit na připravených praktických příkladech a modelových situacích. 5.Obchodní jednání v online prostředí (3 hodiny) Tento online program je zaměřen na obchodní korespondenci a vedení obchodního jednání online. Poznáte techniky „přežití“ v situaci, která Vám neumožňuje číst reakce potenciálního zákazníka a klást mu otázky. Zároveň se seznámíte i s technikami účinné prezentace na dálku, které Vám pomohou předejít situaci, kdy je Vaše prezentace pro klienta nečitelná či nesrozumitelná.

Mistrovství v obchodním jednání s firemními zákazníky - virtuálně

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a deset ? Součet zapište číslicemi.